Nämä ovat yhdet yleisimmät laina tavat Suomessa, eikä ihme

Läpihengittävä alumiinikansi. Sen vuoksi näissä isorunkoisissa on tehtaan jäljiltä kiinni suurimmat mahdolliset kurkut, joka on huono lähtökohta katukoneelle. Myös adapterit putsarikoteloa varten. Bensapaineen säädin tarvitaan lisäksi. Merkkikohtainen Weber ja adapteri omalle putsarille.

Sisältää imusarjan, vivuston. Varmista bensapumpun paine. Katso ne tämän sivun lopusta. Mittaa ja varmista nykyisen kaasarin jako imusarjasta. Paikka virranjakajan alipaineelle. Tässä tarjolla yleismallisena korvaavana kaasuttimena joka sovitetaan entisen tilalle. Luottotiedot ovat kaikki sellaiset tiedot, joilla voidaan selvittää yksityisen henkilön, tai yrityksen, luotettavuus, taloudellinen asema ja sitoumusten hoitokyky. Kaasuttimet ovat uusia eivätkä kunnostettuja. Monet vakiopumputkin siis tekevät liian kovan paineen. Setti neljälle pystymalliselle IDF Weberille. Näitä vielä muutamia saatavilla. Tarvittaessa säädin väliin.* MGB.

Madam B.C.: Jättipeikonlehtikorvakorut (tutoriaali.

. Alhaalla kone on paremmin hereillä ja kiskoo hyvin menemään jo pienellä kaasun avauksella. Tässä on vaijerivetoinen manuaali rikastin. Suurin etu on merkkikohtaiset laadukkaat vivustot. Postitus sisältyy hintaan. Imusarjan sivulla sama pulttijako kuin pienemmissäkin. Merkkikohtaiset sarjat on suunniteltu kokonaisuutena sopimaan mahdollisimmat pätevästi ja helpolla. Ulkomitoiltaan pienikokoiset pystykaasuttimet. Ei näillä näkymin saatavilla lisää. Tässä sarja kun haluat saada helpolla hyvän kokonaisuuden. Kestää lähemmänkin tarkastelun. Samat tiivistykset siis kuin isoveljen DAT mallissa, mutta tämä on käsiryypyllä, kun DAT on aina automaattiryypyllä. Säätötyö on hiukan tarkempaa kuin vakiossa DGV:ssä. Nämä ovat yhdet yleisimmät laina tavat Suomessa, eikä ihme. Tarvittavat tiivisteet, rikastinvaijeri, mahdolliset sovitelaipat ym.

Nämä ovat Helsingin pahimmat pysäköinti­sakko­rysät - Päivän.

. Saatavilla magneettiventtiilillä tai ilman. Jos pienin mahdollinen kulutus ei ole päällimmäinen kriteeri vaan haet sen verran räväkkyyttä mitä nyt yhdellä kaasarilla on saatavilla niin tässä on hyvä ehdokas. Merkkikohtainen Weber, sovitelaippa + tarvikeputsari. Alkuperäisiä uusia Weber tarroja. Isompi on ylhäällä aina parempi, mutta jos tarvitaan laajaa mukavaa toimintaa keskialueella, askelen pienemmät kaasarit tarjoaa sen helpommin. Kaikki moottorit ovat enemmän tai vähemmän yksilöitä, silloin kun ensimmäinen kaasutin on ajettu loppuun. Vakio nyt porskuttaa leppoisasti menemään kunhan säädöt on edes sinnepäin. Sarjassa tulee mukana kaikki tarpeellinen, jotta kaasutin käy alkuperäiseen imusarjaan, ilmanpuhdistimeen, kaasuvipuihin ym. Käsikäyttöisellä rikastimella. DGV ei toimi alakierroksilla kauniisti yhteen vanhanaikaisen virinokan kanssa jossa on runsaasti overlappia ja huojuva tyhjäkäynti.  Vakionokalla toimii aina pehmeästi ja nöyrästi kunhan löydetään oikeat säädöt paikalle. Tuplasolexien tilalle merkkikohtainen sarja. Saamme myös räätälöityä vastaavia sarjoja moniin muihinkin autoihin. Sarjassa valmiiksi rivikäyttöön tehdyt IDF Weberit sopivilla synkkavivuilla ja lyhennetyllä läppäakselilla. Nämä saadaan tilattua valmiiksi parina jossa synkkavivut keskellä. Kaikki kaasuttimet tällä sivulla ovat uusia, eikä käytetystä kunnostettuja. Tämän mallin kanssa oltiin vanhojen varastojen varassa. Aiemmin ne tehtiin Italiassa. Tässä molemmat kurkut kiskoo heti. Uusia vakio Webereitä Tässä useita suosittuja helppoja ja käyttökelpoisia yleismallisia vakiokaasuttimia. Uusia Webereitä valmistetaan jatkuvasti. Pääsuuttimet samoja kuin DGV mallissa eli helppoja. Valitsemalla vakiota isomman kaasarin, voit käyttää myös näitä viritysluonteisena. Sovitettavissa useisiin eri autoihin. Tässäkin on parit turhat magneettiventtiilit kiinni kuten Dat:issakin oli. Nämä saadaan tilattua valmiiksi parina jossa synkkavivut keskellä kuten kuvassa. Konekohtaisesti kannattaa säädöt tarkistaa ja tarvittaessa tarkentaa. Useimmiten tarvitaan bensapaineen säädin lisäksi. Saatavilla useaan autoon myös merkkikohtaisia sarjoja joissa kaasarin lisäksi suoraan sopivat osat ja tarpeet mukana ja paikalla. Sopii vain EEIT malliin joka on kuvassa. Kerro maksusta ja osoitteesi sähköpostilla tai soittamalla, niin tarrat tulee kirjeessä suoraan kotiisi. Tarroja on varastossa runsaasti. IDF kaasarit mahdollista tilata myös rikastimen kanssa. Käytännössä kylmällä koneella voit joutua antamaan polkimesta sopivasti kierrosta että kone jaksaa käydä. Esim Opel CIH, Ford OHC, monet BMW:t laipalla tai ilman. Alunperin kisakäyttöön suunniteltu. imusarja, Weberit, LP-sarjan kunnollinen vivusto ym. Isorunkoiset vaakaimut ilman rikastinta. Hyvälaatuinen juliste mustavalkoisesta valokuvasta.. Uusia DHLA/DRLA kaasuttimia ei saada lisää. Kaasutin on myös säädetty valmiiksi sopimaan kyseiseen vakiokoneeseen. Joihinkin automaattivaihteisiinkin löytyy oma sarja.

Jos ostat kesäksi yhdet korkokengät, osta nämä - katso mitkä ovat.

. Kysy saatavuus omaan autoosi.

Oletko kyllästynyt surkeisiin sukkahousuihin? Nämä 7 paria ovat.

. Myös pienempiin kireämpiin koneisiin. Ei rikastimia, kuten ei IDA:ssakaan. Useimmiten käsikäyttöisellä rikastimella ja ovat tarkoitettuja manuaalivaihteiseen autoon. Jossain on myynnissä Weber DCOE, IDF ja IDA kopioita jotka on tehty Kiinassa Empi HPMX ja Fajs nimellä ja joskus niitä kutsutaan Webereiksikin. Kuva ja copyright Mika Heikola. Melkein yhtä hyvin kuin Weberiin ja paljon paremmin kuin Solexiin. Lancian pienempi tehdasturbokaasutin. Se oikea turbokaasutin Lancia Deltasta. Listauksen eri versioiden säätöosista löytää ohjeiden toiselta sivulta. * Weber tarrat. Taas saatavilla pitkän tauon jälkeen. Tällaisia ei ole maailmallakaan nähty. Tämä tarkoitti sitä, että kaikissa lainoissa, jotka olivat alle 2000 euroa, oli 50% enimmäiskorko. Asennuskuva saattaa olla sama useammassakin sarjassa, kuten tässä Kentin ja OHC:n koneille, vaikka sarjat tilataankin eri numeroilla koska kaasareissa on erilaiset säätöosat sisällä. Suuttimia ja varaosia on tarjolla silti Dellortoonkin varsin hyvin. Sovitelaipat ja Weberit vakiomuuttuvakurkkuisten tilalle. Sillä erolla vakioon DGV:hen että tässä ryypyn päälle vetäminen ei avaa kaasuläppää, vaan ohjaa pelkästään ryyppyläppiä. Mekaanisesti vaiheittain aukeava. Imusarja, DCOE:t, vivusto ym. Läpät samalla akselilla aukeaa yhtaikaa. Kaikissa DCO sarjan kaasareissa tehtaan vakio banjoliitin bensan sisääntulolle on hankala malli mihin pitäisi juottaa putki kiinni. Ainoa ruuvattava säätö on tyhjäkäyntiseokset, muut säädöt tehdään suuttimia vaihtamalla. Ihan kuten virityskaasareissakin. Suoraan Fomocon kiinteäkurkkuisen tilalle. Meillä ei myydä mitään Kiinassa tai Taiwanissa tehtyjä kaasuttimia. Legendaa saatavilla uutena. Useimmiten tarvitaan lisäksi bensapaineen säädin. Nämäkin Weberit on aitoa uutta eurooppalaista tavaraa, eikä mitään rantarolexeja. Säädin väliin tai pumppu vaihtoon jos painetta on liikaa. Tästä upeaan moottoriin upeat kaasarit ja imuäänet. Merkkikohtaiset Weber korvauskaasuttimet on suunniteltu korvaamaan alkuperäisen, usein muun merkkisen vakiokaasuttimen. Katso merkkikohtaiset tämän sivun lopusta.  Kiinteä kurkku. Vaikka huipputeho ylhäällä ei muutukaan, matka sinne tuntuu paremmalta. Tämä tuntuu kulkevan kevyemmin kuin vakio DGV, koska vakiossa kaasua saa painaa melkoisen syvälle ennen kuin toinen kurkku aukeaa. Kuvassa näkyy myös tyypilliset mukana tulevat paperit. Magneettiventtiili on paikalla jälkikäynnin estoa varten ja siihen pitää yhdistää virta sulakerasiasta. Samaan voi edelleen pyrkiä edullisemminkin, itse keräämällä vastaavan sarjan käytetyillä kaasareilla, imusarjalla tms. Viestiksi: Weber tarrat ja nimesi ja osoitteetkin jos tilaa riittää

Kommentit